شدم واله و شیدای تمام تمثیلهای خاطرت ، تو را با تمام دنیا که هیچ ، با ماه و ستاره ها و کهکشانها هم طاق نمی زنم ، چون تو را با تمام خوبیهایت بند زده ام به چینی شکسته ی دلم ، تو را که مست گشته ام از حضورت میان واژه واژه های قطعه هایم ، امید بسته ام بر دلت که تنهای تنها نگذاری اینجا دل بی طاقتم را به عهد دوستی بمانی کنارم ، گلم، سنگ صبورم بدان تا عمر دارم برایت چو خواهر عاشقانه از دل و جان در نگاهت عشق می نگارم ، مهربانم ، گل زیبای باغ زندگانیم ، تو را از جان و دل دوست می دارم الهی که دنیایت همیشه پر از ستاره باشد و خوابهایت عاشقانه.
دلنوشته ها...ما را در سایت دلنوشته ها دنبال میکنید
برچسب: گل زیبا و دوست داشتنی, نویسنده: بازدید: 4