این روزها از کنار هر دلتنگی که رد می شوم یاد تو می افتم راستی یادت را با من جا گذاشته ایی.
یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن شاید برنده ی کل دلتنگی هات شدم.
نمی دونم تو دوری یا من خیلی به تو نزدیک که حست می کنم با قلب و ذهنم ولی هر چه هست تو صادقانه ترین رویای منی ماه دست نیافتنی من...
بهانه زندگیم مثل باران بودی وکویر خشک دلم را جلایی دوباره دادی الهی به حق دعای قطره قطره های باران روزگارت بهاری و سبز.
دلتنگی ام را به که بگویم وقتی که نیستی ؟ تا کجا راه بروم تا تمام شوم ؟مثل یک جاده...
زمان آرام می گذرد و من تنها با یادت نشسته ام دنیا هم بگذرد من از یادت نمی گذرم.
یاد توست که زیباست نه این واژه های تکراری و بیهوده که فقط می دوند در امتداد خط دلتنگی تا شاید برسند روزی به افق چشمان دلربایت .
مه گمگشته ی من خواب که میروی مرا هم یاد کن هنوز به انتظارت نشسته ام کنار اخرین کورسوی ستاره ی عاشق دعایت می کنم بخیر بگذرد روزگارت ای بهانه ی دلنوشته هایم.
وقتی دلتنگت هستم عکست را که نگاه می کنم زل میزنی به چشمهایم و دلم زیر و رو می شود کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم مهربانم.
خاطراتت شده اندازه ی این پیرهنم .او که دلتنگ نگاهت شده انگار منم ، سر لجبازی تو فاصله افتاده و من ،نگران تو و احساس دل خویشتنم.
بدون فن غزل بی کنایه می گویم ، دلم برای تو تنگ است شعر من ساده است.
پژواک کلمات توست که غوغا می کند در اندرونی تنهایی ام انجاست که حجم نبودنت سوار بر ابر بهار اشک می بارد از فراق تو ای دوست ای ارام دل و جان.
هر قدر رفاقت بکنم می ارزی اظهار صداقت بکنم می ارزی انقدر عزیزی تو برایم ای دوست صد بار که یادت بکنم می ارزی.
شعر برایت می نوشتم تا بدانی چقدر عاشقتم اما مدتی است که شعرهایم را به حراج گذاشته ام تا دنیا بداند که چقدر برایت می میرم و جان میدهم عزیزترینم.
می دونی چرا می بینمت بیشتر دلتنگت میشم انگار فاصله ی بین دل من تا دل تو قدر یک اقیانوس میشه بعد دیدنت اشک موج میزنه تو قعر چشمهام .
الان دیگر ماههاست که ماه من شده ایی شبهایم بخیر می شود در هر طلوع شبانه ات در هر نگاه بوسه بارانت می کنم و برایت ارزو می کنم عشق و سلامتی را بهانه ی زیبای دنیایم.
ثانیه ایی را برایم خالی کن بگذار بی دغدغه نگاهت کنم بگذار ثانیه ایی مال من باشی و چشمانت ثانیه ایی برایم بدرخشد.
دلنوشته ها...