دردم بی خواهریست

خرید بک لینک
در دنیای خواهرانه ایی که در خیالم با تو ساخته ام می نویسم و دلتنگی ام را به رخ خط خط نوشته هایم می کشم وقتی چون تویی را ندارم از تو می نویسم و دنیایم را با تو در هم می آمیزم انگار این درد ، درد مشترک خیلی هاست که در دلنوشته هایم می بینم لایک می کنند خواهرانه هایم را ....

دلم را بافته ام یکی زیر و یکی رو به بلندای دل شیدایت ای تندیس دلربای خاطره هایم شب و سکوتش هر شب تو را و دوست داشتنت را بیادم می سپارد دلم گرم توست ای دوست که مثل خواهر پناه درد دلهایم هستی افسوس که نیستی هر لحظه و هوایت هست در سرم ..

گوش کن ...من همان برکه ام که فقط دلخوش عکس رخ ماهت هستم که شبها می افتد روی آب در دلم هستی و دور از تو به انتظار شبهای وصل نشسته ام .

دلتنگی های خواهرانه ام اصلا عصر جمعه و شنبه نمی شناسد وقتی که منظورش تو باشی و دلم پر بزند بسویت قفس شده دنیای من از وقتی پا گذاشته ایی به خاطراتم فکر تو یاد تو پر و بالم را شکسته نشسته ام اینجا و کنج عزلت گرفته ام بی تو نیستی و یادت دیوانه ام کرده کاش خوابت را ببینم در عالم رویا شاید بتوانم یک دل سیر تماشایت کنم و محو نگاه مهربانت شوم وقتی که ستاره ها طواف می کنند بی کرانه ترین و مهربانترین خواهر دنیا را ...

+ نوشته شده در دوشنبه سیزدهم دی ۱۳۹۵ساعت 20:17 توسط khadigeh mousavi |
دلنوشته ها...

ما را در سایت دلنوشته ها دنبال می‌کنید

برچسب: دردم,خواهریست, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:57

صفحه بندی