
در دنیای خواهرانه ایی که در خیالم با تو ساخته ام می نویسم و دلتنگی ام را به رخ خط خط نوشته هایم می کشم وقتی چون تویی را ندارم از تو می نویسم و دنیایم را با تو در هم می آمیزم انگار این درد ، درد مشترک خیلی هاست که در دلنوشته هایم می بینم لایک می کنند خواهرانه هایم را .... دلم را بافته ام یکی زیر و یکی رو به بلندای دل شیدایت ای تندیس دلربای خاطره هایم شب و سکوتش هر شب تو را و دوست داشتنت را بیادم می سپارد دلم گرم توست ای دوست که مثل خواهر پناه درد دلهایم هستی افسوس که نیستی هر لحظه و هوایت هست در ...
ادامه مطلب